Saturday 21 November 2015

Sprinklelicious

Ahhh.Sprinklelicious.

   Sepatutnya ibu dan ayah cuti hari ini.Tetapi kerana kesibukan kerja,emak saudara kami atau dengan panggilan yang lebih mesra sebagai anjang yang akan menjaga kami di rumah. Pada mulanya,mahu ke MR.DIY sahaja . (kerana di sana ada jual squishy juga) . Kami pergi hampir semua tempat yang ada MR.DIY. Tempat terakhir kami pergi ke MR DIY ialah ke Plaza Alam Sentral . Tiba-tiba timbul pula idea mahu ke Sprinklelicious memandangkan Sprinklelicious berlokasi di Plaza Masalam . Anjang kata,di Plaza Alam Sentral Shah Alam juga ada Sprinklelicious, rupa-rupanya kami tersalah tempat.Biasalah,baru pertama kali ke sana.



   Dalam kala pelanggan lain yang masih leka memilih squishy yang akan dibeli,saya masih lagi memegang telefon hanya kerana mahu membuat vlog . Teruk betul . Sudah sedar masa berlalu pantas, saya terus memilih squishy yang mahu dibeli . Bermulalah adegan kehulur-hilir di kedai itu . Pening betul mahu pilih squishy. Terlalu banyak squishy yang comel-comel belaka!



  Adik saya hanya membeli dua squishy sahaja ,iaitu Jumbo Panda Bun dan juga Medium Yellow Bun.Semasa di kaunter,adik saya mengeluarkan duit tabungnya. Bergulung-gulung duit tabungnya itu dek kerana kesan ikatan getah . Tergelak juruwang melihat adik saya yang masih terkial-kial mengira duit tabungnya.


Inilah gambar squishy yang kami beli.

1.Medium Yellow Bun
2.Jumbo Panda Bun
3.Hello Kitty Powdered Sugar Doughnut In Pink

Itu sahaja squishy yang kami beli.Cuba kawan-kawan teka,berapa harga bagi kesemua squishy bagi gambar di atas? Jangan terkejut tau.

No comments:

Post a Comment